BASIS
OVERBYGNING
Vores samarbejde starter altid med:
Der inddrages relevante personer fra jeres organisation i denne fase.
Ud fra den indledende analyse og i samarbejde med de vigtigste nøglepersoner defineres den fremtidige HR funktion, der passer til netop jeres situation og ambitioner og som supporterer de forretningsmæssige mål bedst muligt.
Næste skridt er idriftsættelse.
Point of HR hjælper også gerne i denne fase og tilbyder derfor skræddersyet hands on træning og feedback i relation til den nye funktion, som for eksempel kan bestå i:
I udvalgte situationer tilbyder Point of HR support og drift af HR processer i kortere eller længere perioder. Det kan være en fordel, hvis I ikke har ressourcerne til det selv eller I har brug for en erfaren HR professionel i en overgangsfase.
Point of HR tilbyder både driftsmæssig HR support på abonnementsordning og på timebasis alt efter, hvad der giver mest mening for jer.
VI HJÆLPER SMÅ OG MELLEMSTORE VIRKSOMHEDER MED AT DESIGNE NYE, INNOVATIVE OG FREMTIDSSIKREDE HR LØSNINGER.
COPYRIGHT © ALL RIGHTS RESERVED