OPBYGNING AF HR FUNKTION

OPBYGNING AF EN PROFESSIONEL HR FUNKTION

Ved at skabe en  professionel HR funktion frigiver du ledelsesmæssige ressourcer, skaber kvalitet i processerne og sikrer tiltrækning og fastholdelse af talent.

Den konkrete løsning vil naturligvis være tilpasset jeres behov og ambitioner, men den vil altid være opbygget i tre moduler, som kan købes separat eller samlet.

VI HJÆLPER MED

 

  • at opbygge en HR funktion fra bunden

 

  • at lave en samlet plan over de nødvendige indsatser

 

  • at igangsætte processen

 

  • at få de nødvendige ressourcer på plads

 

  • at få maksimal værdi ud af jeres HR indsatser

 

  • Måske skal vi sammen opbygge hele HR funktionen, måske er det bare enkelte elementer, der skal tilføjes. 

ELEMENTER DER TYPISK INDGÅR I EN HR FUNKTION

 

BASIS

  • Personaleadministration og ansættelsesret
  • Personalepolitikker
  • Lønfastsættelse, belønning og goder

 

 

OVERBYGNING

  • HR strategi
  • Talenttiltrækning og rekruttering
  • Introduktion og onboarding
  • Ledercoaching og sparring
  • Performance management og MUS
  • Strategisk kompetenceudvikling

 

TIDLIGERE OG EKSISTERENDE KUNDER, SOM POINT OF HR HAR HJULPET MED UDVIKLING AF HR-PROCESSER

  • TV-produktion: Mastiff A/S.
  • Retail: BIVA ApS.
  • Offentlig forvaltning: Kalundborg Kommune.
  • Landbrugssektoren: Hornsyld Købmandsgaard.

MODULER

Den konkrete løsning vil naturligvis være tilpasset jeres behov og ambitioner, men den vil altid være opbygget i tre moduler, som kan købes separat eller samlet.

Modul 1

Analyse og Design

 

Vores samarbejde starter altid med:

 

  • En kortlægning af, hvor I er lige nu
  • En afklaring af, hvor I gerne vil være

 

Der inddrages relevante personer fra jeres organisation i denne fase.

 

Ud fra den indledende analyse og i samarbejde med de vigtigste nøglepersoner defineres den fremtidige HR funktion, der passer til netop jeres situation og ambitioner og som supporterer de forretningsmæssige mål bedst muligt.

 

Modul 2

Implementering og træning

 

Næste skridt er idriftsættelse.

 

Point of HR hjælper også gerne i denne fase og tilbyder derfor skræddersyet hands on træning og feedback i relation til den nye funktion, som for eksempel kan bestå i:

 

  • valg og implementering af software

 

  • workshops for HR ansvarlige, ledere og andre nøglepersoner

 

  • support, coaching og feedback i forbindelse med implementering

Modul 3

HR support og drift

 

I udvalgte situationer tilbyder Point of HR support og drift af HR processer i kortere eller længere perioder. Det kan være en fordel, hvis I ikke har ressourcerne til det selv eller I har brug for en erfaren HR professionel i en overgangsfase.


Point of HR tilbyder både driftsmæssig HR support på abonnementsordning og på timebasis alt efter, hvad der giver mest mening for jer.

 

HAR DU BRUG FOR AT VIDE MERE?


RING ELLER SEND OS EN BESKED


 

TELEFON

22 71 03 80

 
 
 

VI HJÆLPER SMÅ OG MELLEMSTORE VIRKSOMHEDER MED AT DESIGNE NYE, INNOVATIVE OG FREMTIDSSIKREDE HR LØSNINGER.

COPYRIGHT © ALL RIGHTS RESERVED

KONTAKT INFO


22 71 03 80

ØSTRUPVEJ 107

3670 VEKSØ SJÆLLAND

CVR NR.  DK37490970